Saturday, February 09, 2008

کارگران فولاد مبارکه اصفهان نیز ازهفته همبستگی با دانشجویان و زندانیان سیاسی حمایت کردند

حمایت از هفته همبستگی با دانشجویان دربند و زندانیان سیاسی گسترده تر میشود. تعدادی از کارگران و کارمندان فولاد مبارکه اصفهان با ارسال نامه زیر به این کمپین پیوسته و اعلام کرده اند:
"ما تعدادی از کارگران و کارمندان مجتمع فولاد مبارکه اصفهان خواستار آزادی تمام زندانیان سیاسی و همچنین کلیه ی دانشجویان زندانی هستیم و از هفته همبستگی برای دانشجویان زندانی که حرکتی آزادی طلبانه است حمایت میکنیم. ما خواستار آزادی هرچه سریعتر این عزیزان هستیم و خود را کنار این عزیزان و خانواده هایشان میدانیم. ما را در این هفته کنار خود بدانید.
حمایت ما تا آزادی همه زندانیان سیاسی ادامه خواهد داشت.
تعدادی از کارگران و کارمندان مجتمع فولاد مبارکه اصفهان"

با شروع هفته همبستگی از روز ١٣ بهمن (٢ فوریه)، در کشورهای مختلف فعالیت های گسترده و متنوعی سازمان یافته و در روزهای آینده نیز چندین تظاهرات، شب همبستگی، نمایشگاه و میز اطلاع رسانی و ملاقات و تماس با سازمان های دانشجوئی و سازمانهای کارگری و مدافع حقوق انسان در کشورهای مختلف در جریان است.

این فعالیت ها تا آزادی تک تک این عزیزان ادامه خواهد یافت.

حزب کمونیست کارگری ایران
٨ فوریه ٢٠٠٨، ١٩ بهمن ١٣٨٦



ضمیمه: نامه جمعی از خانواده ها و دانشجویان چند دانشگاه و فراخوان به هفته همبستگی


به تمامی انسانها، سازمانها، نهادها و تشکل های انساندوست و آزادیخواه در ایران و سراسر جهان

طی یک ماه و نیم گذشته تعداد زیادی از دانشجویان در شهرها و دانشگاههای مختلف به خاطر دفاع ازحقوق و خواسته ها ی انسانی و برگزاری یا شرکت در مراسم 16 آذر دستگیر شده و در زندان تحت فشارهای فراوان قرار دارند. در این مدت به خانواده های این دانشجویان تنها اجازه یک ملاقات کوتاه با فرزندانشان داده شده است. خانواده ها که تحت فشارهای روحی و نگرانی شدید به سر میبرند بارها به دستگیری فرزندان خود اعتراض کرده و خواهان آزادی دانشجویان زندانی شده اند.

علیرغم تلاشهای بسیاری که برای آزادی این دانشجویان صورت گرفته تا کنون همچنان تعداد زیادی از این عزیزان در زندان و در سلول انفرادی، تحت شرایط ضد انسانی به سر میبرند و حتی هنوز به تعدادی از این دانشجویان اجازه مکالمه تلفنی و ملاقات داده نشده است.

مردم آزادیخواه در ایران و در خارج کشور
از شما انسانهای آزاده، از شما انسانهای شریف، ازهمه نهادها، تشکلها و سازمانهای آزادیخواه میخواهیم تا در ادامه تلاشها و فعالیت هائی که تاکنون انجام داده اید، یکپارچه و سراسری به حمایت از این دانشجویان پرداخته و درهفته ای که به این خاطر، ازشنبه 13 بهمن تا 20بهمن برای آزادی دانشجویان در بند اختصاص داده شده است فعالانه شرکت کنید و اعتراض همه جانبه خود را به زندانی بودن این عزیزان نشان دهید. برگزاری روز دانشجو حق دانشجویان است و همه آنها باید فوری و بی قید و شرط آزاد شوند.

­ جمعی ازخانواده های دانشجویان زندانی
­ جمعهایی از دانشجویان دانشگاه های علامه، پلی تکنیک، چمران اهواز، باهنرشیراز و دانشگاه های مشهد

No comments: